Wednesday, January 26, 2011


خبر: 24510
تاريخ انتشار: 6 بهمن 1389 ساعت 16:36
print نسخه چاپي
send ارسال به دوستان

ماجرای سكته كروبی چه بود؟ + تصاویر

تصویر حضور مهدی كروبی در سی سی یو كه امروز در برخی سایت های اینترنتی منتشر شد، مربوط به دوران ریاست وی در مجلس ششم است. انتقال وی به سی سی یو مربوط به دوره ریاست وی در مجلس ششم، همزمان با موعد گرفتن امتحان از نامزدهای انتخابات خبرگان بود
تصویر حضور مهدی كروبی در سی سی یو كه امروز در برخی سایت های اینترنتی منتشر شد، مربوط به دوران ریاست وی در مجلس ششم است.
به گزارش خبرنگار "آینده"، انتقال وی به سی سی یو مربوط به دوره ریاست وی در مجلس ششم، همزمان با موعد گرفتن امتحان از نامزدهای انتخابات خبرگان بود.
در تصاویر منتشره از وی در بیمارستان سید احمد حسینی، رئیس دفتر وی در مجلس ششم و دكتر ظفرقندی، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشكی تهران بر بالین وی دیده می شوند.
با این حال برخی سایتها امروز با انتشار تصاویر مربوط به حدود 10 سال پیش مدعی شدند وی شب گذشته بر اثر سكته قلبی راهی بیمارستان شده و  هم اكنون در بخش سی سی یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان بستری شده است.
 در این حال سایت «فردا» نوشت: "در حالی كه برخی از سایت‌ها و منابع خبری، شایعاتی مبنی بر سكته حجه‌الاسلام والمسلمین مهدی كروبی، دبیر كل حزب اعتماد ملی منتشر كرده‌اند، شنیده های خبرنگار ما از كذب بودن این خبر حكایت دارد و یكی از نزدیكان مهدی كروبی این خبر را كذب دانست."

No comments:

Post a Comment

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...