Thursday, April 26, 2012

اختراع تایرهای هوشمند با قابلیت تطبیق با هر نوع آب و هوا!


اختراع تایرهای هوشمند با قابلیت تطبیق با هر نوع آب و هوا!

لاستیک بخش جدایی ناپذیر از وسایل نقلیه ما هستند و خوب افرادی که در آب و هوای برفی زندگی می‌کنند به خوبی می‌دانند که چگونه می‌تواند عدم داشتن تایر مناسب با آب و هوای برفی معضل آزاردهنده‌ای باشد.
پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:لاستیک بخش جدایی ناپذیر از وسایل نقلیه ما هستند و خوب افرادی که در آب و هوای برفی زندگی می‌کنند به خوبی می‌دانند که چگونه می‌تواند عدم داشتن تایر مناسب با آب و هوای برفی معضل آزاردهنده‌ای باشد.
گروهی از دانشمندان آلمانی در دانشگاه لایپزیک ،در حال توسعه تایرهای هوشمند برای اولین بار در جهان هستند  که به طور خودکار خود را با هر نوع آب و هوا و وضعیت در هنگام رانندگی وفق می‌دهند و در هنگام خواندن این خبر شاید شما به یاد فیلم‌های علمی‌تخیلی افتاده اید در حالی که این طور نیست.
این تایر هوشمند با مجموعه‌ای از سنسورهای الکترونیکی که انواع مختلف زمین را به رسمیت می‌شناسد به طور خودکار تایر را برای آن نوع آب و هوا منطبق می‌کند.
گفتنی است که دانشمندان و پژوهشگران دانشگاه لایپزیک  در حال کار بر روی کم صدا بودن و همچنین مصرف سوخت بهتر این تایرها هستند و چون این طرح هنوزدر مراحل توسعه به سرمی‌برد هنوز بسیاری از جزئیات آن مشخص نشده است ولی در صورت تحقق این امر یک تحول بزرگ در دنیای تایرهای خودروها رخ خواهد داد. اختراع تایرهای هوشمند با قابلیت تطبیق با هر نوع آب و هوا!

مجموعه تصاویری زیبا از ۲۵ جاذبه گردشگری برتر جهان در شب..


26 April 2012
The following showcase is a breath taking collection of 25 different landmarks from all over the world, shot in the splendor of the night. Lights of all colors and dimensions that can bright up even the darkest night and give it a glow of mystery. Also, a good general knowledge lesson!


1. Great Wall of China.


2. The Eiffel Tower.


3. Coliseum.


4. Statue of Liberty.


5. George Washington Bridge.


6. Sydney Opera House.


7. Pyramid of the Louvre.


8. Westminster Palace.


9. The London eye.


10. Duomo di Milano.


11. Taj Mahal.


12. Petronas Towers.


13. Statue of Christ in Rio de Janeiro.


14. Pyramids and necropolis of Giza.


15. Leaning Tower of Pisa.


16. Sphinx.


17. Mount Rushmore.


18. TV Tower in Auckland.


19. Bran - Dracula's castle.


20. International Finance Centre in Hong Kong.


21. Lublin Castle.


22. The hotel "Burj Al Arab".


23. Petra.


24. Schönbrunn Palace in Vienna.


25. Versailles.

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...