Tuesday, June 2, 2020

آمریکا رکورد دار آمار زندانیان در جهان

حوت 25, 1395 19:20 Asia/Kabul
  • آمریکا رکورد دار آمار زندانیان در جهان
بر اساس جدیدترین گزارش، شمار زندانیان در آمریکا بیشتر از هر کشوری در جهان است و در حال حاضر حدود 2 میلیون و 300هزار نفر در زندان های این کشور بسر می برند.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه 'تله سور' ونزوئلا به نقل روز چهارشنبه از اندیشکده ' طرح سیاستگذاری زندان ها' ، این آمار نشان می دهد که شمار زندانیان در آمریکا پنج برابر بیشتر ازکشورهایی است که بیشترین زندانی را دارند.
براساس این گزارش، شمار مهاجران زندانی در آمریکا نیز به شدت افزایش یافته است. همچنین ، ازهرپنج نفرزندانی در آمریکا یک نفر به دلیل جرم های مربوط به مواد مخدر زندانی شده است.
درادامه این گزارش آمده است، برای پایان دادن به این سطح گسترده زندانی ها در آمریکا نیاز به بازنگری نه فقط در مبارزه با   موادمخدر، بلکه در پاسخ جامعه آمریکا به جرائم خشونت آمیز است.
دراین گزارش با اشاره به حبس 6600 کودک در زندان های آمریکا آمده است، دست کم 57 هزارنفر تنها به دلیل مهاجر بودن در زندان های آمریکا به سر می برند، بدون اینکه جرمی مرتکب شده باشند.
این درحالی است که انتظار می رود سیاست های ضد مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شمار مهاجران زندانی را در این کشور افزایش دهد.

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...