Tuesday, April 10, 2012

جنگلی برای خودکشی+‌تصاویر



جنگلی برای خودکشی+‌تصاویر
رسانه‌های خبری چندی پیش از افزایش آمار خودکشی‌ها در ژاپن خبر دادند. جنگل "آئوکیگاهارا" جایی است در این کشور که تنها برای مردن استفاده می‌شود!
گروه جهان- رسانه‌های خبری چندی پیش از افزایش آمار خودکشی‌ها در ژاپن خبر دادند. جنگل "آئوکیگاهارا" جایی است در این کشور که تنها برای مردن استفاده می‌شود!
به گزارش قانون به نقل از میل‌آنلاین، پوشش گیاهی جنگل‌های کوهپایه‌ای کوه "فوجی" چنان متراکم است که می‌توانید به راحتی خود را در آن ناپدید کنید و هرگز دوباره دیده نشوید!
هر ساله مقام‌های ژاپنی، اجساد صدها تن را که به قصد خودکشی به این جنگل‌ آمده و خود را دار زده‌اند، می‌یابند. این در حالی است که به گفته مقام‌های ژاپنی، احتمالا اجساد دیگری هم هستند که ممکن است هزاران سال کشف نشده باقی بمانند.
بنا بر این گزارش، محققان ژاپنی در پی پاسخ به این پرسش هستند که چرا افرادی که قصد خودکشی دارند این مکان را برای مردن انتخاب می‌کنند، پرسشی که با وجود افرادی چون "آزوسا هایانو" که بیش از 30 سال است در این باره تحقیق می‌کند، هنوز بی‌پاسخ مانده است.
هایانو می‌گوید که در 20 سال گذشته به تنهایی بیش از 100 جسد را در این جنگل یافته است که همگی خودکشی کرده بودند.
در تابلویی که در ورودی این جنگل نصب شده از کسانی که قصد خودکشی دارند خواسته شده تا پیش از این اقدام، بار دیگر به خانواده خود فکر کنند. 
 

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...