Wednesday, January 26, 2011


 
نام 18 تن از كشته شدگان حوادث انتخابات درلیست بنیادشهید؟نسخه PDFچاپ
06 بهمن 1389 ساعت 19:33
آخرین نیوز: یك وبلاگ حامی دولت با انتشار تصاویر دو فرم، مدعی شد نام 18 تن از كشته شدگان حوادث پس از انتخابات در لیست بنیادشهید قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار «آینده»؛ نویسنده این وبلاگ مدعی شده این فرم مدت هاست به دست او رسیده، اما با ملاحظات متعدد و برای جلوگیری از "خنك شدن جگر سبز خوردن ها"، از انتشار آن امتناع می كرده است.
فرد مذكور مدعی شده این دو صفحه فرم را با لطایف الحیل و مكافاتی از كامپیوتر اصلی بنیاد شهید گرفته و تنها یك نفر با دستخط افتضاح و بدسلیقگی جلوی چشم نویسنده، روی آن نوشته "محرمانه".
وی با این آرزو كه بنیاد شهید این فرم را تكذیب كند، از این كه به گفته او "برای فرار از هجمه تبلیغاتی دشمن! اسم كسانی كه هنگام محاربه با نظام اسلامی به قتل رسیدند، "در لیست شهدا جای گرفته، اما به ادعای وی "اسم كسی را كه رسما و با مجوز نظام، در نبرد با ضدانقلاب و برای حفظ نظام به شهادت رسیده است"  در این لیست نیست، به شدت انتقاد كرده است.
مقصود وی از فردی كه برای حفظ نظام به شهادت رسیده، «غلام عباس كبیری» است كه رسما از سوی رسانه های حامی دولت به عنوان شهید مبارزه با اغتشاشات مطرح شد و غلامحسین الهام هم در مراسم ختم وی شركت كرد.
در این لیست نام جان باختگان حادثه كهریزك و تعدادی از افراد كشته شده در 25 خرداد(از جمله مادر و دختر كشته شده در مهدكودك) و 30 خرداد دیده می شود.
با وجود آن كه حدود 2 ماه از انتشار این فهرست گذشته، نه تصاویر آن حذف شده و نه بنیاد شهید آن را تكذیب كرده است، با این حال مشخص نیست این فهرست ادعایی فاقد آرم و سربرگ، چه میزان صحت و اعتبار دارد.

No comments:

Post a Comment

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...