Monday, January 31, 2011

 

انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران؛ نمایش خیابانی "زنان در ولایت اهریمن پرستان"

فرستادن به ایمیلچاپمشاهده در قالب پی دی اف
velayatahriman_parastan4
روز یکشنبه ۱۰ بهمن ۸۹ خورشیدی ، در اعتراض به ظلم و ستم وارده به مردم ستمدیدۀ ایران بخصوص زنان آزادیخواه ایران زمین "انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران" و جمعی از حامیان و هواداران "کمیتۀ بین المللی حمایت از حقوق درویشان و دانشجویان در ایران" نمایش خیابانی "زنان در ولایت اهریمن پرستان" را به معرض تماشای عموم گذاشتند.
این برنامه با همکاری سازمان عفو بین المللی از ساعت ۱۲ تا ۱۵ در اسپیکینگ کرنر یکی از پرترددترین اماکن شهر لندن - هاید پارک شهر لندن پایتخت بریتانیا - برگزار شد.

نمایش خیابانی " زنان در ولایت اهریمن پرستان " بطور سمبلیک تصویری از "جنایات رژیم اهریمنی" ولایت فقیه و "اشاعه خرافات" و "ترس" با توسل به اعدام هموطنان و نقش ویژۀ نیروهای سپاه پاسداران ولایت در سرکوب هموطنان عزیزمان  بویژه زنان در ایران را  به معرض تماشای بینندگان گذاشت.
این نمایش با استقبال گسترده و بی سابقه ای از سوی شهروندان و جهانگردان بریتانیایی همراه بود ؛ خصوصاً در این برنامه نقاب از چهرۀ اصلی سیستم ولایت فقیه و مراسم اهریمن پرستی شان و قربانی کردن انسانها برای خشنودی اهریمن و وضعیت زنان در این سیستم پرداخته شد.
نکتۀ قابل تأمل در برگزاری این نمایش برانگیخته شدن بی سابقۀ حس کنجکاوی شهروندان بریتانیایی و جهانگردان در رابطه با موضوع ولایت فقیه و طرح سؤالات بیشمار از سوی تماشاگران حول تئوری مخوف ولایت فقیه بود.
اختصاصی - انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران
گزارش ویدئویی متعاقباً ارسال می گردد.

     

No comments:

Post a Comment

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...