Wednesday, February 9, 2011

جدیدترین مطالب روز





شما اگر مریض شوید برای درمان پیش پزشک می روید و داروها و توصیه های او را به کار می گیرید، اما اگر همین پزشک از دنیا برود آیا باز هم می تواند برای شما نسخه بنویسد؟ آیا به قبراو مراجعه می کنید؟ و یا او را به فریاد می خوانید؟
شخصی که در نوفل لوشاتو می گفت پدران ما حق نداشتند برای فرزندانشان تعیین تکلیف کنند، خودش پس از پا گذاشتن در جمکران با اصل ولایت فقیه و آنهم بنیابت از خدا برای همه و تا آخر العمر تعیین تکلیف کرده...
دیروز هم همین آقایی که مسئول این چیزهاست، سر ناهار پیش من آمده بود و یک چیزی مطرح می‌کرد. گفتم آقا این‌قدر ایرانی‌گری، ایرانی‌گری نکنید. یک تشری هم آنجا به او زدم، از این کار خوشم نمی‌آید!
فقیهان در خدمت امام زمان نیستند، امام زمان در خدمت منافع اقتصادی و سیاسی فقیهان است. فقیهان هیچ کاری برای امام غائب نمی کنند و نمی توانند بکنند، اما مفهوم امام زمان به کار فقیهان می آید و ثروت و قدرت سیاسی را به "حق ویژه" آنان تبدیل می کند.
این سه قاضی به اتفاق توجه اتهام را به معاون رئیس جمهور قطعی می‌دانند ولی متاسفانه مقاومت در برابر اجرای قانون همچنان ادامه دارد. آیا این حركت كه صراحتاً با قانون اساسی ناسازگار است، برای قاضی حجتی فراهم می‌كند؟
این است نتیجه پنیر خوردن و دل به عمامه سپردن که کودک زیر آوار را ندیده عکس احمدی نژاد بر دیوار مانده را باور می کنند.
كى از راههاى تقويت نفوذ تهران در عراق، استفاده از زنانى اعلام شد که با عقد موقت به شيوخى سپرده مى شدند كه به هر دليل يا بهانه اى به ايران سفر مى كنند. 
LIKE ME 


















No comments:

Post a Comment

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...