Sunday, February 13, 2011



پیشنهاد حضور رئیس جمهور ترکیه در راه پیمایی مردم ایران

میرحسین و کروبی در راه پیمایی امروز شرکت می کنند

ندای سبز آزادی- مشاور ارشد میرحسین موسوی در گفتگو با تلویزیون بی بی سی از تصمیم قطعی ميرحسين موسوی و مهدى کروبی برای شركت در تظاهرات 25 بهمن خبر داد.  
به گزارش ندای سبز آزادی، اردشیر امير ارجمند شامگاه ۲۴بهمن (۱۳فوريه) در ادامه این گفتگو به سفر رئیس جمهور ترکیه به ایران هم اشاره و ابراز امیدواری کرد که آقای عبداله گل هم در میان تظاهرکنندگان حاضر شود و همراه با مردم ایران از حقوق مردم مصر دفاع کند.
مشاور میرحسین موسوی با اشاره به راهپيمايى مسالمت آميز معترضان به دولت در ۲۵خرداد ۱۳۸۸تاكيد كرد: "مردم ايران همان طور كه در تظاهرات ميليونى سال گذشته نشان دادند، به بلوغ سياسى بسيار بالايى رسيده اند. بنابراین بايد تمام تدابير لازم اتخاذ شود كه تظاهرات فردا با امنيت كامل برگزار شود و اين وظيفه حكومت است."
آقاى اميرارجمند با تاكيد بر "مسالمت بودن" راهپيمايى ۲۵بهمن گفت: "مدت مديدى است كه راديو – تلويزيون جمهورى اسلامى از حق مردم مصر براى تعيين حق سرنوشت و برگزارى تظاهرات مسالمت آميز دفاع و سركوب را مذمت مى كند". او سپس به حاكمان ايران توصيه كرد كه "خودشان هم به اين موضوع اعتقاد داشته باشند و امنيت مراسم را تضمين كنند.

 



No comments:

Post a Comment

ماه خردا در فرهنگ سنتی ایران

خردادگان جشن پاسداشت آب و گیاه و آبادانی                                        گرامی باد .... ایرج ادیب زاده: به فرخندگی هم نامی روز و ماه ...